Jeltsje Veldman-Meester

Vandaag besteld, 2 dagen later binnen. Top!

Bert Martens

Prima, zending was alleen verkeerd gesorteerd en kwam een dag later

Beste,
Ook bij de verzender worden er fouten gemaakt. Helaas geen invloed op. We hebben alle transport bedrijven inmiddels wel gehad. Overal kan er wat gebeuren.
Vriendelijke...

Sebastiaan

Retouraanvragen en mails erg traag

Beste,
Klopt, helaas was circa 60% van onze normale bezetting ziek. Helaas zijn hierdoor wat fouten ontstaan.

Petra

Reeds 5 lampen bij jullie besteld en zeer tevreden over de levering en de kwaliteit

Desiree Clark

De lamp was te klein.

Elvi Cloosterman-van Gils

Het was jammer dat ik geen bericht kreeg dat de bestelling in de winkel lag.
Moest zelf bellen of hij binnen was

Patricia van de Poll

Beetje rommelig met verzending, zit nog steeds op een lamp te wachten waar ik nog geen bericht van heb gehad wanneer hij komt en die wel bij de order als afgehandeld stond 2 weken geleden. Een lamp... Beetje rommelig met verzending, zit nog steeds op een lamp te wachten waar ik nog geen bericht van heb gehad wanneer hij komt en die wel bij de order als afgehandeld stond 2 weken geleden. Een lamp zat een krom onderdeel bij, dat losten ze snel op. Zou nu onderweg moeten zijn.

Beste,
Ja, als meer dan de helft ziek is, wordt het rommelig. Is weer beter nu. Excuus.

Eile van der Gaast

Netjes geleverd

P. Twilhaar

Keurig snel geleverd, mooie kwaliteit lamp

Corrie van der Meijden

Prima product