MARTINE WILLEMS

S'AVONDS BESTELD , VOLGENDE DAG AL GELEVERD.
ZEER VLOTTE COMMUNICATIE VIA MAIL.
WIE EEN TV BEUGEL NODIG HEEFT MOET NIET TWIJFELEN OM BIJ DEZE FIRMA TE BESTELLEN !!
MISSCHIEN DE...
S'AVONDS BESTELD , VOLGENDE DAG AL GELEVERD.
ZEER VLOTTE COMMUNICATIE VIA MAIL.
MISSCHIEN DE HANDLEIDING WAT AANPASSEN MET EEN SCHRIFTELIJKE BEGELEIDING.
VAN MIJ KRIJGEN JULLIE EEN DIKKE 10 !!!!

Rondou Michel

De levering via DPD is niet eenvoudig. Overdag ben ik gaan werken en de levering is overdag gebeurd. Ik heb een briefje in mijn bus gekregen met 0,0 info wanneer er een volgende levering plaatsvind.... De levering via DPD is niet eenvoudig. Overdag ben ik gaan werken en de levering is overdag gebeurd. Ik heb een briefje in mijn bus gekregen met 0,0 info wanneer er een volgende levering plaatsvind. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Cap Wiertz

Goede en duidelijke website. Snelle afhandeling en levering met zeer adequate meldingen van de voortgang van de
levering.

MIchael

Top product, Tv beugel snel geleverd.

Esmee Terburg

Super snelle levering, en prima product!

Suzan

Top service!! Vanaf het eerste contact moment via whatsapp bericht ontzettend goed en netjes geinformeerd over het desbetreffende product tot aan de aflevering thuis. Tv standaard goed verpakt en... Top service!! Vanaf het eerste contact moment via whatsapp bericht ontzettend goed en netjes geinformeerd over het desbetreffende product tot aan de aflevering thuis. Tv standaard goed verpakt en kwam netjes op de afgesproken datum aan, heel gebruiksvriendelijk in elkaar te zetten en snel!

We hebben de standaard nu een week in huis en genieten er volop van! Nog mooier dan vanaf de foto te zien meer dan tevreden!!

Verstraete Dirk

Alles was perfect en zeer goede communicatie

Carolien versfeld

Supersnelle levering

Heijmans

Zeer snelle levering, en prima kwaliteit materialen