Lemmens

De gewenste beugel werd keurig op tijd bezorgd en verkeerde in goede staat.

Jansen

Op afgesproken datum geleverd.
Beugel is zeer solide en eenvoudig te monteren.
Zeer tevreden !

Jaap

Topproduct en topservice

Linders

Telefonisch contact gehad en fantastisch geholpen

R. A. Brouwer

Eerst goed overleg via de app welke beugel ik het best kon aanschaffen, prima meegedacht. Beugel besteld en goed verpakt snel ontvangen. Zelden zo'n compleet pakket ontvangen, allerlei maten boutje... Eerst goed overleg via de app welke beugel ik het best kon aanschaffen, prima meegedacht. Beugel besteld en goed verpakt snel ontvangen. Zelden zo'n compleet pakket ontvangen, allerlei maten boutje erbij voor uitgebreid assortiment verschillende tv. Prima!

J Wentzel

Snelle levering en goed aanbod !

Shaymore

Goed bedrijf, alleen niet helemaal tevreden over het product. Er brak namelijk tijdens het wastzetten van een boutje het moer gedeelte af. Deze zit namelijk niet echt goed vastgelast! Dit heb ik nu... Goed bedrijf, alleen niet helemaal tevreden over het product. Er brak namelijk tijdens het wastzetten van een boutje het moer gedeelte af. Deze zit namelijk niet echt goed vastgelast! Dit heb ik nu zelfs moeten oplossen met een andere moer.

Jos

Net opgehangen, stevige beugel, veel mogelijkheden. Vlotte levering, stevig verpakt, geen problemen, aanrader!

c de jong

Goed snelle levering

V. Storm

Vandaag besteld IS morgen in huis! Dat is geen fabeltje!