Cor Jager

Uitstekend. Snelle en op juiste tijd geleverd zonder verzendkosten. Top

Sharita Jouw Kraamverzorgster

Snel en netjes afgeleverd
Alleen een van de wielen ging met moeite in
Schroefde helemaal niet makkelijk zoals de andere wielen van de tv wand.
Verder duidelijk beschreven.

Jan

Zeer goed en super snel geleverd.

Dick bulk

De. Gekochte beugel was te robuust en werd door mij geretourneerd. Tot op heden bleef terugbetaling achterwege ??

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Klant heeft het pakket terug gestuurd. Echter het is niet bij ons aangekomen. De klant heeft het bewijs van verzending niet meer. Hierdoor kon er ook geen onderzoek gestart worden bij post.nl. We... Klant heeft het pakket terug gestuurd. Echter het is niet bij ons aangekomen. De klant heeft het bewijs van verzending niet meer. Hierdoor kon er ook geen onderzoek gestart worden bij post.nl. We hebben veelvuldig e-mail contact gehad met de klant om het pakket boven water te krijgen. Helaas, zonder tr & tr lukt dit niet. Ons advies , bewaar altijd de tr & tr bon als je een pakketje verstuurd
Hadden wij het pakket ontvangen dan was het ruim binnen de wettelijke normen retour betaald
LCDwandbeugels.nl

Bestellen gaat goed en snel. De bezorging is onduidelijk. Ik kon niet kiezen wanneer en door wie geleverd gaat worden. Bij informatie over verzenden lijkt het of PostNL bezorgd of UPS bij zware... Bestellen gaat goed en snel. De bezorging is onduidelijk. Ik kon niet kiezen wanneer en door wie geleverd gaat worden. Bij informatie over verzenden lijkt het of PostNL bezorgd of UPS bij zware pakketen. In mijn geval werd het geleverd door Red je pakketje. Nog nooit van gehoord. Nadeel is dat zij alleen 's avonds bezorgen en als je dat niet weet, zit je de hele dag thuis te wachten.

Ik geef een onvoldoende, omdat ik na 3 dagen nadat mijn pakket ontvangen is door het bedrijf, nog steeds geen reactie heb ontvangen.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Wij vinden dat u wel erg snel bent om ons zo negatief te beoordelen ook omdat wij zelfs telefonisch contact hebben gehad.over het retour sturen. Ook schrijft u een aantal dingen die naar onze mening... Wij vinden dat u wel erg snel bent om ons zo negatief te beoordelen ook omdat wij zelfs telefonisch contact hebben gehad.over het retour sturen. Ook schrijft u een aantal dingen die naar onze mening niet helemaal kloppen met betrekking tot de verzending.
Er staat expliciet vermeld bij de leverings- opties dat de aflevering bij de snelst mogelijke levertijd tussen 17:00 en 22:00 zal plaats vinden. Zie screenshot hieronder Dit staat bovendien vermeld in de bestelbevestiging du u ontvangt en de tr & tr mails die u onvangt.
image.png
bovendien kunt u kiezen voor een andere levertijd als de avondlevering u niet uitkomt zie hieronder
image.png
Wat betreft de retour : De behandeling van retouren gebeurd volgens de richtlijnen van de algemene voorwaarden die zijn opgesteld in samenwerking met de consumentenbond. De verweking van de retouren heeft enige verwerkingstijd nodig, retouren moeten immers gecontroleerd worden op inhoud en staat., Wij volgen hierin de richtlijnen die zijn opgesteld door de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad. Wij betalen over het algemeen binnen 7 dagen retour. Dat is op zich best snel, de wettelijke verplichting is binnen 14 dagen.
Wij kregen uw mailtje de 14e en het is nu de 17e. ik verwacht dat uw retour vandaag behandeld wordt.

Maureen

Het artikel is beschadig geleverd en heb mijn hand opengehaald door het artikel. Ervaring over levering enzo Zeer goed.

sinigaglia

Ik zou mijn pakket de dag na mijn bestelling aan huis geleverd krijgen (dit hebben jullie met Email bevestigd)
nu 5 dagen later nog steeds niets meer gehoord of ontvangen
dit is niet...
nu 5 dagen later nog steeds niets meer gehoord of ontvangen
dit is niet volgens afspraak
ik wacht nog steeds op mijn bestelling met ordernr. 400003795
groetjes Andre

jonckers gerda

Eerlijk goede dienstverlening

Monique

Snelle levering, keurig verpakt!