R.Michaux

Levering zoals afgesproken

bert van den Bosch

Online aankoop monitorarm

Alfred

Diverse steunen gekocht. Prima Internet site, goede beschrijving .

Praktijk

Product )nog) niet ontvangen

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Bestelling was op donderdag 22 december in de avond gedaan, Wij hebben het pakket dan ook vrijdag de 23 e verstuurd. Normaal gesproken wordt het dan de volgende dag afgeleverd. Waarschijnlijk door... Bestelling was op donderdag 22 december in de avond gedaan, Wij hebben het pakket dan ook vrijdag de 23 e verstuurd. Normaal gesproken wordt het dan de volgende dag afgeleverd. Waarschijnlijk door de kerstdrukte bij post.nl heeft het pakket 1 dag vertraging opgelopen. De klant heeft dit ook kunnen zien aan de hand van de tr & tr die verstuurd is. Wij hebben de situatie uitgelegd aan de klant en begrip gevraagd voor de situatie en of de review iets bijgesteld kon worden omdat het wel erg negatief is. Ondanks dat wij verantwoordelijk zijn voor de verzending, is dit toch niet ons geheel te verwijten. Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen.
klantenservice
Aydo Webshops

Paula

Alleen maar lof over Lcdwandbeugels! Inmiddels een tabletstandaard en tv-standaard besteld en ontvangen. Via app direct contact/info.

Paul

Heel goed
Er was iets verkeerd gegaan met de levering
Maar er word meteen voor een goed alternatief gezorgd.

HeGhe BVBA

Nadat ik voordien bij een TV-speciaalzaak informatie had ontvangen over hun TV-beugels, bleken die, eenmaal de ruwbouw was afgewerkt, niet meer beschikbaar. Een search op het internet bracht me bij... Nadat ik voordien bij een TV-speciaalzaak informatie had ontvangen over hun TV-beugels, bleken die, eenmaal de ruwbouw was afgewerkt, niet meer beschikbaar. Een search op het internet bracht me bij 'Lcdwandbeugels' waar ik een ruimer aanbod kond vinden aan een betere prijs (naast duurdere beugels voor diegene die dat verkiezen).

Gerard Dikken

Joos

Makkelijk besteld en snel geleverd.