Grietje Stinissen

Wel goed maar de retour is niet gratis ik moest een keer 6.95 betalen en de tweede keer 13.95 dus21 euro kwijt en heb niets
Wilde wel weer bestellen maar als het niet goed is kost mij dat...
Wilde wel weer bestellen maar als het niet goed is kost mij dat weer geld

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Wij hebben de klant een retour label gestuurd voor het omruilen van het product, zodat het gratis terug gestuurd kon worden. Wij zouden dan de verzendkosten verrekenen.

Theo

Produkt besteld op 8 juni jl. en tot op heden nog niets ontvangen. Geen enkel bericht van vervoerder. Dus mijn mening is niet positief. Betreft bestelling 145010137
Beugel inmiddels ontvangen....
Beugel inmiddels ontvangen. Coorect en adequaat afgehandeld.

Rusky

De service is heel goed en de bestelling was de volgende dag binnen , ik had nog iets vergeten erbij te bestellen en moest dus bij deze bestelling verzendkosten betalen , doen maar na overleg kreeg... De service is heel goed en de bestelling was de volgende dag binnen , ik had nog iets vergeten erbij te bestellen en moest dus bij deze bestelling verzendkosten betalen , doen maar na overleg kreeg ik deze verzendkosten terug betaald dus gewoon toppie

Peter Hanssen

Goed en voordelig

Bart

Snelle verzending, goede berichtgeving, bestelde beugel was goed verpakt, webwinkel functioneerde naar behoren.

Braadkippen qiudousse

Eerste maal gebruik kan er nog niet veel over zeggen.

R. v d Pol

Prima de fout die ik gemeld had lag in het feit dat oo de doos stond dat de beugel zwart was maar was zilver precies zoals besteld. Mijn excuses voor de onterechte maik daarover

Blokland

Super snelle levering.