meyers

Eerste maal,indruk is goed aangaande bestelling en levering

Vonck Michel

Ik heb mijn bestelling gedaan op woensdag 17 05 2017. Om 19 u 30 en heb nog steeds geen bestelling ontvangen. Groeten Vonck Michel.

Eerlijk zijn kende het bedrijf niet, via Google bij jullie terecht gekomen en prima service en zeer goed van prijs in vergelijking met anderen .

Sylvie Reeskens

Zeer slechte service! Op de site staat '14 dagen 'bedenktijd'' Wij vonden de beugel niet goed scharnier werk ook veel te stroef en tv hing wat naar beneden.

PGA assen

Zeer plezierig en snelle levering.
Ondanks het niet op afleveradres aanwezig zijn is alles prima opgelost.
Zelfs een telefoontje waar de goederen zijn afgeleverd en wanneer de bewoner...
Zeer plezierig en snelle levering.
Ondanks het niet op afleveradres aanwezig zijn is alles prima opgelost.
Zelfs een telefoontje waar de goederen zijn afgeleverd en wanneer de bewoner weer thuis zou zijn(die op het punt van vertrekken stond)

Via Basso

Alles is goed gegaan, alleen jullie vervoerbedrijf komt 's avonds om 22u nog aan de deur. Belachelijk. Mocht tot22:30 zei de chauffeur. Ben blij dat ik geen kinderen heb die ze wakker bellen. Alles is goed gegaan, alleen jullie vervoerbedrijf komt 's avonds om 22u nog aan de deur. Belachelijk. Mocht tot22:30 zei de chauffeur. Ben blij dat ik geen kinderen heb die ze wakker bellen.
Product en snelle levering verder top

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

wij bieden verschillende verzendopties. die vrij te kiezen zijn. 1 van de opties is levering dezelfde dag wanneer besteld voor 13.00 , dan wordt het 's avonds tussen 18.00 en 22.30 afgeleverd.... wij bieden verschillende verzendopties. die vrij te kiezen zijn. 1 van de opties is levering dezelfde dag wanneer besteld voor 13.00 , dan wordt het 's avonds tussen 18.00 en 22.30 afgeleverd. Wanneer u liever levering overdag heeft, of afhalen bij een servicepunt van Post.nl, dan kan dat ook. tijdens het afronden van de bestelling kunt u dat allemaal zelf kiezen.

J.C.M. van Dongen

Ruime keuze, bestellen was simpel. Bezorgen was conform afspraak.

Gerry Cloosen

Topproduct! (Zelfs een 2e besteld)
Levering op tijd (zoals men beloofd)

Leo gottgens

De website is mooi en de filmpjes zijn uitnodigend. Minder goed is verzendkosten betalen, retour sturen van goederen was even zoeken hoe dat werkt.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

De verzendkosten bedragen 3,95 bij bestellingen onder 25 euro. Daarboven is gratis. Wij hebben op de site een service blok , waarin het hoofdstuk verzenden en retouren is opgenomen. Hier staat alle... De verzendkosten bedragen 3,95 bij bestellingen onder 25 euro. Daarboven is gratis. Wij hebben op de site een service blok , waarin het hoofdstuk verzenden en retouren is opgenomen. Hier staat alle info mbt het verzenden, afhalen en retourneren van een product. Het serviceblok is op elke pagina zichtbaar. Wanneer een bestelling geretourneerd wordt, worden ook de verzendkosten van de verzending naar u terug betaald.

Gerard van Leeuwen

Tijdige levering van prima tv plafondbevestiging.