Piet Driessen

He gebeld om informatie en werdt vriendelijk en deskundig geholpen.

Michel

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en dit is 100% mee gevallen.
Zeer correct en alles verlopen zoals beschreven op de site.

Xxx

Xxxx

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Bestellingen kunnen bij een Post.nl of UPS Servicepunt afgehaald worden, Dat kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Ook is het mogelijk om bij ons af te halen bij ons magazijn in Utrecht. Daar... Bestellingen kunnen bij een Post.nl of UPS Servicepunt afgehaald worden, Dat kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Ook is het mogelijk om bij ons af te halen bij ons magazijn in Utrecht. Daar kan contant betaald worden of gepind. Normaal worden bestellingen de volgende werkdag geleverd met ook de mogelijkheid tot levering dezelfde dag nog. In dit geval betrof het een product wat niet op voorraad was, maar wat al wel binnen 14 dagen weer op voorraad zou zijn. Het werd ook duidelijk bij het product vermeld, evenals in de check-out en de laatste controle voor dat de definitieve bestelling wordt gedaan, dat het een pre-order betrof en de levertijd langer zou zijn dan normaal. Vervolgens krijgt u per mail een bestelbevestiging waarin dit ook vermeld wordt.

Kevin hoogervorst

Kon het bedrijf voorheen nog niet maar ben super tevreden over de kwaliteit en snelheid van levering

Jeroen

Goede website, duidelijke informatie en foto's. snelle levering

Gregory Van Achter

Ben heel tevreden met de keuze naar de spullen die ik nodig had als ook de levering was correct

JFL

Mogelijkheid om dezelfde dag te leveren is echt waar!

Moterra International BV

Zeer goed, juiste informatie en juiste producten

Karel Vinke

Dit is mijn eerste bestelling en dit leverde geen enkel probleem op.
Keurig op het aangegeven tijdstip geleverd.
Verpakking zag er goed uit.
Positieve ervaring