Edward de Jong

Foutieve berichtgeving over levering.daardoor avondvoor niets gewacht
bericht over verzending werd niet gevolgd door bericht van ophalen pak
je door vervoerder.(wel als gegeven in...
Foutieve berichtgeving over levering.daardoor avondvoor niets gewacht
bericht over verzending werd niet gevolgd door bericht van ophalen pak
je door vervoerder.(wel als gegeven in bericht dat het verpakt was.

Melvin

Goede site en overzichtelijk helaas heb ik contact moeten hebben met de klantenservice om dat het bestelde artikel door een fout in het systeem niet voorradig was daar mee ben ik wel heel goed... Goede site en overzichtelijk helaas heb ik contact moeten hebben met de klantenservice om dat het bestelde artikel door een fout in het systeem niet voorradig was daar mee ben ik wel heel goed geholpen en voor de zelfde prijs een andere tv steun toegezonden gekregen

Lenaerts

Beugel besteld maar 2 onderdelen zaten er niet bij. Dag van ontvangst direct gemaild volgende dag werden ze al drek geleverd thuis goede service goede kwaliteit

Jur

Keurige service. Volgens afspraak geleverd.

RdB

Via de website bestelling geplaatst met de mogelijkheid om indien voor 13.00 geplaatst deze dezelfde avond nog geleverd te krijgen.

Niet van toepassing

Onze eerste ervaring

Hans

Prima. Snelle levering conform de afspraak

Simon

Zelfde bedrijf handelt ook onder beugelknaller.nl.

Heb een wandbeugel besteld. Mijn tv weegt bijna 24 kg en zocht er een draaibare VESA beugel (400x200) voor.
Volgens de website...
Zelfde bedrijf handelt ook onder beugelknaller.nl.

Volgens de website kon de beugel die ik besteld had (OMB Smart 3) max 40 kg aan. Toen ik echter de beugel thuis kreeg, stond op de doos 25 kg als belasting. Ook op de website van de fabrikant staat 25 kg als maximum gewicht vermeld. http://www.ombitaly.it/media/catalog/catalogo-lc.pdf

Toen ik dit voor de zekerheid wilde verifiëren op de website, bleek dat de beugel € 10,- goedkoper was geworden en dat er nog steeds 40 kg als maximale belasting stond.

Er zijn nog meer specs die niet kloppen met hetgeen op de website(s) vermeld staat, zoals de max diameter van de TV (60"op de website, 55" op de doos/fabrikant).

Uitstekende ervaring bij eerste aankoop. Snelle levering.

JFL Marselis

Komt afspraken na.
Jammer dat bij retourzenden de portokosten voor rekening koper zijn.