meire

Snelle feedback bij vragen aan telefoon. snelle levering!

Snelle levering , goedkoop en goed product.

Prima afhandeling en snelle verzending.

B.G.

TV-standaard gekocht, meteen betaald. Leek allemaal goed, kreeg ook meteen trackingcode op 5 januari. Vandaag op 9 januari gebeld, meubel was voor opening winkel dus dringend nodig. Krijg ik na een... TV-standaard gekocht, meteen betaald. Leek allemaal goed, kreeg ook meteen trackingcode op 5 januari. Vandaag op 9 januari gebeld, meubel was voor opening winkel dus dringend nodig. Krijg ik na een half uurtje te horen dat pakketje "door een stom foutje nog niet is vertrokken". Staat dus gewoon nog in Almere, in plaats van in Antwerpen. Verder geen informatie.

Duidelijke afspraken en snelle levering

Anita

Wandbeugel XL besteld...kon pas later geleverd worden, is geleverd zoals men voorafgaand had aangegeven. Geleverde product geheel volgens wens...top!! Voldoende schroeven en bouten bijgeleverd! Zeer... Wandbeugel XL besteld...kon pas later geleverd worden, is geleverd zoals men voorafgaand had aangegeven. Geleverde product geheel volgens wens...top!! Voldoende schroeven en bouten bijgeleverd! Zeer tevreden!!
Mochten wij ooit nog een beugel nodig hebben, zullen wij die zeker bij dit bedrijf weer bestellen.

Snelle levering en goede prijs.

vermoortel mario

Heel tevreden van onze bestelling .snelle levering !