Geudens Connie

Heel tevreden!

W. van Bunder

Flexson vloerstandaards voor Sonos play 5 generatie 2 besteld. Volgende dag reeds geleverd, maar jammer genoeg was er bij een van de standaards een beschadiging. Contact opgenomen en op verzoek... Flexson vloerstandaards voor Sonos play 5 generatie 2 besteld. Volgende dag reeds geleverd, maar jammer genoeg was er bij een van de standaards een beschadiging. Contact opgenomen en op verzoek enkele foto's doorgestuurd, zodat met de fabrikant besproken kon worden hoe dit probleem opgelost kon worden. Reeds 1 uur later kreeg ik al bericht dat de fabrikant mij een nieuwe vloerplaat zou opsturen. De volgende dag de nieuwe vloerplaat ontvangen.

Anja van Alphen

Prima, tijdig geleverd.

w. van der wielen

Prima verlopen

Paul van Zoggel

De website is duidelijk, je kan prima de wandbeugel zoeken die je nodig hebt. De materialen werden keurig geleverd en zijn van goede kwaliteit. Het monteren van de beugel ging goed en we hebben nog... De website is duidelijk, je kan prima de wandbeugel zoeken die je nodig hebt. De materialen werden keurig geleverd en zijn van goede kwaliteit. Het monteren van de beugel ging goed en we hebben nog elke dag plezier van de aankoop. Top!

Vanderstukken Marc

Correct en snel

Jdesain@hotmail.com

1x iets besteld, snelle levering, prima

Johan

Schitterende service; kwalitatieve produkten voor een goede prijs