michel

Een goede en snelle levering na het bestellen van het artikel

CSAW

Ik heb een muurbeugel besteld en deze is netjes op tijd geleverd. Contact via klantenservice ging ook snel. Helaas is de beugel niet geschikt voor wat ik in gedachte had, terwijl ik dit via de mail... Ik heb een muurbeugel besteld en deze is netjes op tijd geleverd. Contact via klantenservice ging ook snel. Helaas is de beugel niet geschikt voor wat ik in gedachte had, terwijl ik dit via de mail voordat ik bestelde heb nagevraagd. Ik kreeg nadat ik de beugel binnen had en toch mijn twijfels had over de juistheid, de mededeling "ik was onder de veronderstelling dat het om een andere beugel ging, namelijk ... (80 euro duurder)". Ik kan de beugel nu wel terug sturen omdat ik op afstand kocht, helaas moet ik wel zelf de verzendkosten betalen omdat de verkoper op de site aangeeft dit niet te vergoeden. Ergens vind ik dit niet helemaal correct omdat ik de beugel met een voorwaarde heb besteld, die niet kan worden nageleefd.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Uw vraag of de beugel haaks op de muur kon stelde u pas 's avonds in een email. Op dat moment was de beugel al verzonden. De voorwaarde waarover u spreekt kwam dus pas ter sprake nadat u de beugel... Uw vraag of de beugel haaks op de muur kon stelde u pas 's avonds in een email. Op dat moment was de beugel al verzonden. De voorwaarde waarover u spreekt kwam dus pas ter sprake nadat u de beugel besteld had en al reeds verzonden was. Als u stelt dat wij moeten vermelden dat de betreffende beugel niet geschikt is voor tv's van 55 inch of groter , moeten we u daar ook ongelijk in geven. Met deze beugel kunnen tv's t/m 60 inch opgehangen worden.Het immers niet voor iedereen een voorwaarde dat de tv haaks op de muur gedraaid moet kunnen worden. Dat uw tv in dit geval niet haaks op de muur past ( wat u wens is die u pas aangeeft wanneer de beugel reeds verzonden is ) had u zelf ook van te voren kunnen weten als u de specificaties van de beugel had bekeken en als u dat in uw eerdere mails vermeld had , hadden wij dat natuurlijk vermeld. Wij geven alle informatie die nodig is op de site : De draaibaarheid, de afmetingen, de handleiding etc.
Wat betreft het retour zenden, dat vermelden wij ook duidelijk op de site, Wanneer u besteld betaald u geen verzendkosten, wanneer u iets terug wilt sturen zijn de verzendkosten voor u .Al met al begrijpen wij dat u teleurgesteld bent, maar dat is ons niet verwijtbaar. Wij zijn ook best bereid om op een of andere manier uw teleurstelling weg te nemen. U geeft aan dat u op andere punten juist tevreden ben over onze service.
-De klant heeft een andere beugel besteld, welke wij uit coulance met een korting geleverd hebben ter compensatie vd verzendkosten
klantenservice lcdwandbeugels.nl

M.Meurders

Snelle levering, goede kwaliteit! Een aanrader!

E van Holland

Gewoon goede procedures en afhandeling

Jens decaluwe

Vlotte service

H.R

Tv beugel dinsdag besteld woensdag al geleverd top

W. Klant

Snel, duidelijk en goed.