Jeanine

Prima service en deskundig advies! Moest wat aanpassingen doen om beugel passend te maken aan wat oudere tv. Werd helder uitgelegd, telefonisch en met afbeeldingen per mail.

Ddm

Super snelle levering

Sandra Roovers

Super service
En de volgende dag geleverd
En super beugel tv kijken is nu nog fijner

Dave

Beschrijving klopt niet staat 75 ins maar mijn tv past niet

TSM

Kwaliteit, goede prijs, zeer snelle levering, ruim aanbod!

TSM

Kwaliteit, goede prijs, zeer snelle levering, ruim aanbod!

HANS VAN NUNSPEET

Uitstekend,snel geleverd en zeer goed produkt,ik ben er erg blij mee,een uitstekende montage
handleiding,niet schroefjes in een zakje ,maar in een strip met separate zakjes met de montage letters van
de goede handleiding.Een uitstekende prijs,bijna te goedkoop.Zekers aan te bevelen.
groet ,hans van nunspeet.

HANS VAN NUNSPEET

groet ,hans van nunspeet.

Maaike de Geus

Bestelling was zo gedaan. Levering idem.
Bestelling was zo gedaan. Levering idem.
Product bleek ondanks opgezocht op internet niet te passen; krijg helaas een halve discussie over of dit klopt of niet. Uiteindelijk maar even gebeld, wordt door mij heen gepraat, blijft herhalen oké prima, dan graag retour en geld terug want ik ben geen koning maar wel klant, en er wordt gewoon niet geluisterd, ook als ik vraag of product niet voor ander kan geruild want die lijkt wel passend wordt gezegd dat dit ook niet kan.
Ok dan koop ik dat exacte zelfde alternatief elders, zij hebben nu het geld, en mijn tv hangt keurig op die volgens lcdwandbeugel niet passende alternatief . Ik vond t een onprettige bejegening.

Lieven Van Dessel

Snelle levering correcte afhandeling