Snelle levering, duidelijke website

Aankoop wandbeugel

Ervaring met LCDwandbeugels was goed. Met UPS (leverdienst) slecht.

Goede telefonische (produkt-)informatie en snelle levering.

R. de Otter

Zeer snelle levering, goed telefonisch advies, chapeau !

steegmans patrick

Zeer goede ervaring bij mijn eerste aankoop

Perfecte service !

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

normaal gesproken zit de handleiding in de doos. blijkbaar was dit bij u niet het geval. wanneer u ons gebeld had, hadden wij deze per mail kunnen sturen.
blijkbaar was de installatie toch...
blijkbaar was de installatie toch eenvoudig dat u het ook zonder handleiding af kon.

Verkeerd product geadviseerd

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

wij vermelden duidelijk op de website dat u bij het kiezen van de tv beugel niet alleen rekening moet houden met de grootte van de tv, maar ook met de Vesa maat. Dat zijn de bevestiging punten op de... wij vermelden duidelijk op de website dat u bij het kiezen van de tv beugel niet alleen rekening moet houden met de grootte van de tv, maar ook met de Vesa maat. Dat zijn de bevestiging punten op de tv. Dat moet natuurlijk overeenkomen. Kennelijk is er bij de keuze geen rekening mee gehouden. Wij bieden de beugel ook bij 32 inch aan omdat wanneer de Vesa maat en het gewicht van de tv overeen komen met de specificaties van de beugel, deze prima te gebruiken is voor een 32 inch tv.