Bram

De info gaf wat verwarring over de te dragen maximum last.Na bellen was dit verholpen

Jvr

Simpel snel en voordelig

Kay Bing Oen

De reactie via de e-mail op mijn vragen waren uitermate snel en doeltreffend. Een voorbeeld voor veel bedrijven. Deze korte reactietijd is echt een plus. Geeft goede indruk en geeft duidelijke... De reactie via de e-mail op mijn vragen waren uitermate snel en doeltreffend. Een voorbeeld voor veel bedrijven. Deze korte reactietijd is echt een plus. Geeft goede indruk en geeft duidelijke antwoorden.

Ellis

Erg snelle en nette levering.

Km van der Veen

Makkelijke site
goede informatie

Bardo van der Wielen

Geen enkel punt van kritiek. Alles goed.
Al zou het zijn dat in de specs staat dat het door mij gekocht model 20 graden kantelbaar is, terwijl op de doos staat 15 graden.
En dat de...
Geen enkel punt van kritiek. Alles goed.
En dat de backplate van de beugel aan het scherm aangepast moet worden (twee hoeken inkorten) anders passen de stekkers niet meer. Maar dat was het geval met mijn Samsung monitor. Hoewel ik ze wel vermeld, vind ik het geen kritiek. Zoals gezegd, alles goed...

Zuidhof

Zeer snelle levering, niet duur en geen gedoe.

Jelmer

Ik ben aan deze site gekomen via vrienden. Zij hebben ook wandbeugels hier gekocht, en er was een goede en snelle levering. Dus ik dacht: dit moet ik ook maar doen. Toen ik hem had besteld was hij... Ik ben aan deze site gekomen via vrienden. Zij hebben ook wandbeugels hier gekocht, en er was een goede en snelle levering. Dus ik dacht: dit moet ik ook maar doen. Toen ik hem had besteld was hij ook snel binnen.

papa

Websiter is goed te vinden, fijn dat er allemaal foto’s op staan. Voor en leek op het gebied van TV meubels zou 1 en ander misschien duidelijker kunnen, Zo bleek bij het bevestigen van mijn beugel... Websiter is goed te vinden, fijn dat er allemaal foto’s op staan. Voor en leek op het gebied van TV meubels zou 1 en ander misschien duidelijker kunnen, Zo bleek bij het bevestigen van mijn beugel dat hij eigenlijk niet op mijn tv pastte. Met wat creativiteit uiteindelijk wel gelukt maar kost veel tijd.

Jorick Tromp

Ik ben zeer tevreden over deze online winkel. Ik bestelde het zondag en dinsdag ochtend had ik m’n tv binnen. Zeer snelle service en zeer goedkoop.