A. van Ingen

Product willen bestellen maar wilde specifiekere info over levertijd, even gebeld en daarna online besteld. Verliep allemaal prima!

van den Berk

Simpel, snel, goed

Christina Hoekstra

Duidelijke beschrijving van het product, snel te bestellen, niet eerst registreren. Ideaal.

Snauwaert Nadia

Heb nog nooit iets besteld via de computer,en als ik eerlijk wist dat iedereen zo eerlijk zou zijn,zou ik dat meer doen.Ondertussen is de wandbeugel al met succes aan de muur bevestigt.

John Janssen

Het artikel werd met behulp van een clip gedemonstreerd; dat vond ik een overtuigende demonstratie vwb het overgaan tot aankoop.
Een erg degelijke wandbeugel voor mijn LCD scherm; heb deze...
Een erg degelijke wandbeugel voor mijn LCD scherm; heb deze inmiddels gemonteerd. Funktioneert zonder problemen en is bijzonder praktisch in gebruik. Ziet er ook mooi uit in combinatie met de tv. De service was erg goed. Vandaag bestellen en de verzending gaat tegelijkertijd. Komt goed verpakt en zonder problemen aan. Gewoonweg erg goed allemaal.

Henk van den Bos

Op zoek naar een ophangsysteem voor een LCD TV kwam ik op deze site. Mijn aandacht werd meteen getrokken door de goede beschrijvingen, incl. het beschikbaar zijn van demovideo´s en... Op zoek naar een ophangsysteem voor een LCD TV kwam ik op deze site. Mijn aandacht werd meteen getrokken door de goede beschrijvingen, incl. het beschikbaar zijn van demovideo´s en montagetekeningen.
Er was een aantrekkelijke kortingsactie en bovendien is standaard bij bestellingen boven 15 euro de verzending gratis.
Nog verder overtuigd werd ik door het Q-shops keurmerk, waar extra informatie over de leverancier beschikbaar is.
Zondagmiddag besteld en betaald, maandag bericht over de afhandeling richting vervoerder, dinsdag (keurig verpakt) door UPS thuis afgeleverd. Prima!

harry meefout

De moeite welke is gedaan om mij voor de juiste beugel te informeren was prima. Men is de toezegging mij terug te bellen nagekomen!!