a.schipper

Sommige artikelen moeilijk te vinden per artikel een schets plafond en wand apart dit ook voor andere artikelen

Erik BLijleven

Snelle levering, nu 4 beugels besteld, niet elke 3 punts beugel is horizontaal te stellen dit soort punten zou nog aangevuld kunen worden op de site
met horizontaal bedoel ik dat de TV recht...
met horizontaal bedoel ik dat de TV recht hangt, bij 1 beugel heb ik handmnatig deze gaten moeten veranderen en bij de laatste beugel zit dit standaard op.... hoe weet je dit? zou op de website kunnen worden toegevoegd

Henk van Rhee

Ik kreeg precies wat ik zocht.

huygen alain

Na kennis gemaakt te hebben met deze webwinkel ben ik zeer positief gebleken over de service die werd geleverd.

c van loon

Kan ik kort in zijn gewoon goed

van drongelen

Goede vormgeving, voldoende lengte vanaf plafond. Alleen niet duidelijk aangegeven dat het ophangpunt iets van de muur moet worden geplaatst i.v.m. de afdekkap. Verder is het jammer dat het... Goede vormgeving, voldoende lengte vanaf plafond. Alleen niet duidelijk aangegeven dat het ophangpunt iets van de muur moet worden geplaatst i.v.m. de afdekkap. Verder is het jammer dat het ingeschoven gedeelte niet precies in het andere deel past waardoor te veel ruimte is en het scherm niet gefixeerd kan worden.

marcel smeets

gemakkelijke website alleen betalen via bank per overschrijving en niet direkt via ideal

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Wij bieden wel degelijk de mogelijkheid via iDeal te betalen, ook creditcards, rembours en bankoverschrijving is mogelijk. binnenkort bieden wij zelfs de mogelijkheid achteraf te... Wij bieden wel degelijk de mogelijkheid via iDeal te betalen, ook creditcards, rembours en bankoverschrijving is mogelijk. binnenkort bieden wij zelfs de mogelijkheid achteraf te betalen.
LCDWANDBEUGELS.NL

J.Frens

Iedere website kan hier nog wat van leren.