Brenda

Ik heb voor het doen van mijn bestelling al een paar keer telefonisch contact gehad met het bedrijf en ik werd netjes te woord gestaan. De levertijd van 1 werkdag is helaas niet gelukt, ik kreeg het... Ik heb voor het doen van mijn bestelling al een paar keer telefonisch contact gehad met het bedrijf en ik werd netjes te woord gestaan. De levertijd van 1 werkdag is helaas niet gelukt, ik kreeg het pakket 1 dag later binnen. Ik denk alleen dat dit meer met UPS te maken heeft dan met LCD wandbeugels. Verder heel tevreden

Theo Broeks

Zeer duidelijke website waarin alles makkelijk te vinden is. Bestellen was makkelijk en duidelijk en levering was snel.

G.j. Wagteveld

Nette website en snelle vlotte levering. Beetje nadeel is levering door Ups. Indien je niet thuis bent heef ups het nadeel dat ze maar drie of vier keer komen en niet zo makkelijk bij buren afgeven.... Nette website en snelle vlotte levering. Beetje nadeel is levering door Ups. Indien je niet thuis bent heef ups het nadeel dat ze maar drie of vier keer komen en niet zo makkelijk bij buren afgeven. TNT heeft dan het voordeel dat op postkantoornpakje is af te halen

Kruijsheer

In eerste instantie alles prima,bestelling info hierover.Maar de levering liet een week op zich wachten.Daar waren wij uiteraard niet blij mee.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Wij leveren in de regel heel snel,meestal de volgende dag. Zie de overige reviews. Het pakket is vertraagd door de hevige sneeuwval en een weekend dat er tussen zat. Het pakket is bij ons weg gegaan... Wij leveren in de regel heel snel,meestal de volgende dag. Zie de overige reviews. Het pakket is vertraagd door de hevige sneeuwval en een weekend dat er tussen zat. Het pakket is bij ons weg gegaan op de dag dat de bestelling plaats vond. Wij sturen altijd een track and trace nummer om de bestelling te volgen en zijn ook altijd telefonisch bereikbaar om informatie te geven over het verloop van de verzending.

Mani

Goed geholpen, snel geleverd en kwaliteit is goed. minpunt is dat bij mijn bestelling geen goede gebruiksaanwijzing stond, de aanwijzingen op de doos waren niet toereikend.

T. Beverloo

Goede internetwinkel met uitstekende producten, de informatie op de wedsite zou nog wel meer gevisualiseerd kunnen worden om meer duidelijkheid te verschaffen. Het bestellen was eenvoudig en... Goede internetwinkel met uitstekende producten, de informatie op de wedsite zou nog wel meer gevisualiseerd kunnen worden om meer duidelijkheid te verschaffen. Het bestellen was eenvoudig en duidelijk. De levering was uitstekend m.b.t. de snelheid, een track en trace functionaliteit had meer info over order verloop kunnen bieden.