Bart Gillis

Ik kon mijn type TV niet koppelen aan een type beugel. Het zou makkelijk zijn als er zo’n functionaliteit in de website zat. Wel werd heel snel en heel accuraat op mijn vraag via mail gereageered.... Ik kon mijn type TV niet koppelen aan een type beugel. Het zou makkelijk zijn als er zo’n functionaliteit in de website zat. Wel werd heel snel en heel accuraat op mijn vraag via mail gereageered. Dat is dus ook OK.

Harry Buisman

Prima levering op tijd en goede kwaliteit tegen prima prijs.
Handlieiding in Engels kan voor mensen probleem zijn

A.M.W. Ritzen

Duidelijke en overzichtelijke gegevens van de beugel. Ondanks tel. bestelling snelle en correcte levering. Beschrijf hier uw algemene ervaring over deze webwinkel.

Probeer uw ervaring...

Probeer uw ervaring zoveel mogelijk op feiten te baseren. Enkel zo kan de webwinkelier haar diensten verbeteren en lezen andere consumenten representatieve reviews

Luesink

De website geeft goede en duidelijke informatie. telefonisch goed bereikbaar.

Stevens

Snelle levering en diverse beugels te bestellen

Harm Blaauwgeers

Na uitgebreid informatie via de site te hebben verkregen een model beugel uitgezocht en besteld via de site. Na een paar dagen werd de beugel keurig bezorgd. Helaas kwam de bevestigingsplaat van de... Na uitgebreid informatie via de site te hebben verkregen een model beugel uitgezocht en besteld via de site. Na een paar dagen werd de beugel keurig bezorgd. Helaas kwam de bevestigingsplaat van de beugel boven de TV uit. Gebeld met de webshop helpdesk en mijn probleem uitgelegd. Zonder twijfel kreeg ik een nieuwe (passende) plaat opgestuurd. Deze had ik ook na een paar dagen binnen. Dit staat voor mij voor perfecte service. Een dikke pluim voor LCDwandbeugels.nl

Jansen

Hele goede ervaring, product tijdelijk niet leverbaar, ze hebben mij via mail op de hoogte gehouden.