fw.rolaf

Snel bericht terug gehad na dat ik een email had gestuurd met de maten van de wandbeugel

Dick de Regt

Top! De wandbeugel is goedkoper dan bij woonzaken, zoals Leen Bakker, en de informatievoorziening is veel gespecialiseerder en uitgebreider.

J. Kleijweg

De bestelling (LCD wandbeugel) is gemakkelijk te plaatsen; op de bestelling wordt snel geantwoord en deze wordt vlot geleverd, is goed verpakt. Ik heb alleen vergeefs gezocht naar 4 gaten waarin de... De bestelling (LCD wandbeugel) is gemakkelijk te plaatsen; op de bestelling wordt snel geantwoord en deze wordt vlot geleverd, is goed verpakt. Ik heb alleen vergeefs gezocht naar 4 gaten waarin de keilbouten passen.

Han Derks

Alles zeer correct

R.Esselink

Binnen 3 dagen na bankoverboeking de order thuisbezorgd gekregen.
Je hoeft je ook niet aan te melden bij de site, groot pluspunt.

N. Alting

Mijn algemene ervaring met LCDwandbeugels.nl is erg goed. heb contact gehad met Robert en hij heeft me erg goed kunnen helpen met mijn keuze en probleem. Uiteinldeijk zelf met een oplossing gekomen... Mijn algemene ervaring met LCDwandbeugels.nl is erg goed. heb contact gehad met Robert en hij heeft me erg goed kunnen helpen met mijn keuze en probleem. Uiteinldeijk zelf met een oplossing gekomen maar toch mede met zijn hulp.

L.E.Verhoef

Zeer goed, ik had het verkeerde artikel besteld en kreeg snel en duidelijk antwoord hoe om te ruilen. Het nieuwe artikel werd ook geleverd voor betaling en zsm. zeer goed!