Fred

Goed op tijd mooi product

J Bakker

Uitstekend zowel levering als product!

N. De Bree

Snelle correcte levering

Steven

TV beugel gekocht voor mijn samsung qe75q65t. Ik had verwacht dat ik de rotatie hiervan kon vastzetten. Dit is helaas niet het geval. Persoonlijk vind ik dit vervelend omdat ik iedere keer de tv... TV beugel gekocht voor mijn samsung qe75q65t. Ik had verwacht dat ik de rotatie hiervan kon vastzetten. Dit is helaas niet het geval. Persoonlijk vind ik dit vervelend omdat ik iedere keer de tv uithaal deze terug moet uitlijnen. De beschrijving van het product kan mijn inziens hiervoor verduidelijkt worden. De verkoper doet echter wel zijn best om tot een oplossing te komen (bv omruilen voor een ander product).

Jürgen Brandt

De bezorging verliep naar plan en prima

Eddy Smet

We waren op zoek naar een TV-beugel, kwamen op jullie site terecht, vonden de exacte Beugel die we wenste, hebben die besteld, de dag erop werd deze geleverd we hebben hem direct geplaatst met de... We waren op zoek naar een TV-beugel, kwamen op jullie site terecht, vonden de exacte Beugel die we wenste, hebben die besteld, de dag erop werd deze geleverd we hebben hem direct geplaatst met de bijgeleverde accessoires en instructies, gewoon perfect niets meer of minder ?

Dekkers

Super snelle levering, goede degelijke kwaliteit voor een goede prijs. Ik had per ongeluk verkeerde steun ontvangen maar kreeg deze direct kosteloos alsnog. Snelle reactie op de e-mail. Ouderwetse... Super snelle levering, goede degelijke kwaliteit voor een goede prijs. Ik had per ongeluk verkeerde steun ontvangen maar kreeg deze direct kosteloos alsnog. Snelle reactie op de e-mail. Ouderwetse degelijke goede service met oog voor de klant. Overigens een tweede kans product besteld, ik denk dat de doos een keer open is geweest maar verder zo goed als nieuw.
Zou dit bedrijf aanbevelen.

André

Goede service, attente reacties, prima website

Erik Snel

Prima levering. Fijn achteraf betalen.

Dré

Breed assortiment, en een snelle levering.
Stevige steun aangeschaft.