Van Schaik

Goede informatie,ruime keus

PrintMedia Group

Snel en to-the-piont. Ook de verzending was next-day geleverd!

Bert Vissers

Ik had een klacht over een muurbeugel, echter krijg ik een reactie terug die wat mijn inziens niet correct is. Ik heb sterk het gevoel dat er maar wordt gereageerd om te reageren, maar niet om een... Ik had een klacht over een muurbeugel, echter krijg ik een reactie terug die wat mijn inziens niet correct is. Ik heb sterk het gevoel dat er maar wordt gereageerd om te reageren, maar niet om een klacht op te lossen.

De service was heel goed, bestelling op de site was eenvoudig en overzichtelijk. Levering ging volgens afspraken. Zeer professioneel materiaal, stevig, eenvoudig en ik ben tevreden.

Ans

Het was wederom een TOP ervaring. Goede service en snelle levering.

danny

Top service, plastic cover stuk. binnen 24 uur hele nieuwe beugel!

Van den heuvel Achiel

Snelle bediening en vriendelijk

Dere tracey

Heel goed , heel snel ontvangen !!

Joke Vermaat

Universele design tv standaard besteld. Prachtig design en degelijke standaard. We hadden enige hulp nodig bij het bevestigen van de tv en de soundbar, maar daarna was het resultaat ook geheel naar... Universele design tv standaard besteld. Prachtig design en degelijke standaard. We hadden enige hulp nodig bij het bevestigen van de tv en de soundbar, maar daarna was het resultaat ook geheel naar ons zin. Prima service en snelle afhandeling.