Aimé Van den Eede

Zeer correcte afhandeling

Buddaert

Het is al super verlopen. Tijdig geleverd en is al gemonteerd???.

Erik te N.

Op zondag avond bij dit bedrijf een TV vloerstandaard gevonden. Maandag werd het al geleverd. Exact het product wat ik zocht. Superstabiel, degelijk en voor een mooie prijs!

Koopman

Overzichtelijke website
Snelle levering!

Depoorter Luc

Perfecte service

E. Prince

Prima uitgebreide site, goede bestelmogelijkheden en snelle levering.

Rene Hooijdonk

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

standaard gaan er automatisch 3 mails uit met betrekking tot de levering
1 wanneer het pakket gesorteerd is bij post.nl hierbij is al het tijdsblok van de levering te zien
2 de chauffeur is...
standaard gaan er automatisch 3 mails uit met betrekking tot de levering
2 de chauffeur is onderweg
3 mail mbt tot de aflevering, bv als het bij buren afgeleverd is

Doet er niet toe

De toegezegde levertijd werd niet gerealiseerd. Daarover geen informatie ontvangen. De verantwoordelijkheid werd van het eigen bordje op dat van PostNL geschoven.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Door de drukte en veranderde werkomstandigheden op de sorteer centra bij post. nl werd de bestelling iets later afgeleverd dan gepland. Daar is geen discussie over en daar kan gerust een wat mindere... Door de drukte en veranderde werkomstandigheden op de sorteer centra bij post. nl werd de bestelling iets later afgeleverd dan gepland. Daar is geen discussie over en daar kan gerust een wat mindere review over geschreven worden. De vraag per mail hierover hebben wij direct beantwoord met de nodige uitleg. Toen wij de review zagen waarin wij van leugens beticht worden hebben wij natuurlijk contact opgenomen met de klant. In 3 zeer uitgebreide beleefde en vriendelijke mails hebben wij zeer duidelijk de kritiek punten uitgelegd en weerlegd. Wij hebben dan ook het verzoek gedaan om de review te herzien op de punten die duidelijk en aantoonbaar bezijden de waarheid waren nl:
-1 Wij zouden niet op de website vermelden dat er vertragingen waren wat dus wel het geval is
-2 Wij zouden late levering afschuiven op post.nl, aangetoond niet waar
Een negatieve review over late levering is helemaal niet erg, daar leren we van. Maar onwaarheden in een review zijn niet gepast