A. Bernaert

Super goed bevallen

Erwin E Klomp

Goed, juiste info gehad, soms wel slecht telefonisch te bereiken

Eric Peeters

Eerste keer een bestelling geplaatst en daarbij nog gebeld voor vraag. Werd meteen goed opgepakt en hebben zelfs een aanpassing voor me gedaan aan het product.
Een paar dagen later had ik de...
Een paar dagen later had ik de producten al binnen.
Top service! En klantvriendelijk.

Harry Bleyens

Prima en snelle service

Bas Raaymakers

Bestelling op tijd geleverd. Echter geven de lampen 2 verschillende kleuren licht (warm licht en wit licht). Van de 7 bestelde lampjes waren er 3 met warm licht en 3 met wit licht. 1 lamp was... Bestelling op tijd geleverd. Echter geven de lampen 2 verschillende kleuren licht (warm licht en wit licht). Van de 7 bestelde lampjes waren er 3 met warm licht en 3 met wit licht. 1 lamp was helemaal afwijkend. Onderkant warm licht en bovenkant wit licht. Dit was al eerder geconstateerd, want er zat een handgeschreven briefje bij dat deze lamp afwijkend was. Nieuwe lampen besteld en uiteindelijk nu 7 dezelfde lampen met dezelfde kleur verlichting opgehangen. De andere lampen gaan retour. Uiteindelijk tevreden met resultaat, maar extra werk gehad en vreemd dat er lampen worden geleverd met verschillende kleur verlichting.

Reactie Ledinbouwspotsleds.nl B.V.:

Beste Bas,
Bedankt voor jou review en bestelling!
Beste Bas,
Bedankt voor jou review en bestelling!
De lichtkleur van de spots is niet afwijkend maar instelbaar. Je hebt de Dim To Warm spots besteld en dat betekend dat de kleur veranderd naar mate je de lampen gaat dimmen. Dit is dus geen fout maar een optie en functie van de spot.
De spot met onze interne notitie is een spot die wij hebben getest en afgekeurd, die had je natuurlijk nooit mogen ontvangen en is een fout die we niet hadden mogen maken. We gaan op onderzoek uit hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen.
Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Rob Donck

Erg goed. Goede service en bereikbaarheid en snelle en correcte levering

Benny Wouters

Zeer correcte afhandeling van de bestelling, ook telefonisch goede en vriendelijke ondersteuning bij zoeken alternatieven.

Henk Winter

Prima website, en snelle en goede levering.