Robbert

Tg

Snel geleverd maar uiterst langzaam om iets retour te nemen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses. Onze afdeling doet zijn best
om het sneller te verwerken.
Mocht u verder vragen...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses. Onze afdeling doet zijn best
om het sneller te verwerken.
Mocht u verder vragen hebben, dan kunt u gerust contact met ons opnemen.

Jany Holkers

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Beste Jany,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Ron

Pieter Van den Bussche

Zeer snelle service en levering

Rob

Bedrijf is goed echter de bezorging via redjepakketje vind ik persoonlijk geen succes . Je krijgt constant mails en sms dat ze komen en dan weer niet komen, echt een drama.

Beste Rob,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Ik geef het heel graag door, zodat er een oplossing bedacht wordt.

Christiaens

Heel tevreden van. Zowel van de snelle levering als van de bestelling.

Veerle

Vlotte levering, besteld artikel is wat ik ervan verwacht had.

Merijn

Een van mijn led-drivers was er mee gestopt dus vroeg ik of deze los leverbaar zijn. Voor dat ik er erg in had was er al een vervangende driver verstuurd omdat het nog in de garantie viel. Logisch... Een van mijn led-drivers was er mee gestopt dus vroeg ik of deze los leverbaar zijn. Voor dat ik er erg in had was er al een vervangende driver verstuurd omdat het nog in de garantie viel. Logisch ergens, maar toch wel heel prettig als een bedrijf het zo correct afhandelt. Dikke pluim!

Beste Merijn,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk dat er zo snel een oplossing was aangeboden.

HLC Alles

Goed product, op tijd geleverd, eenvoudig te bestellen