J

Defect product ontvangen, drie keer gemaild. Geen reactie.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.

Jan

Keurig product. Scherpe prijs. Direct geleverd.

G dijkstra

Kabels niet mee geleverd wel betaald

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Gerben,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Mochten producten niet volledig verstuurd zijn, dan is het van belang dat de klant ons mailt zodat wij een nalevering kunnen aanmaken....
Beste Gerben,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft u voor een oplossing contacteert.

Rokhschild

De medewerker weet heel goed wat ze vertellen. Ook na verkoop is is zeer goed zelfs na 1 jaar.

Peelrand

Snelle levering, goede prijs

Yves

Voor de bestelling paar vragen gesteld die uitvoerig werden beantwoord, bestelling correct en snel geleverd.

FJ

De service is uitstekend. en een snelle levering.

Willy

Ik heb een aangename en klantvriendelijke ervaring.

Lumino Licht

Prima, maar opvolging van reclamaties kan beter. Heb inmiddels 3 mail verstuurd, en nog geen reactie.

Call2Know BV

Snel geleverd zonder problemen