Echtenservice

Alles is prima verlopen

TNM

Prima levering spullen voldoen aan de verwachting

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

paramedisch centrum

Snelle correcte levering

prive

Het was ok

Eric Jacobs

Zeer slechte ervaring, geen antwoord op mijn vraag, daarbij te lang moeten wachten op het antwoord dat eigenlijk geen antwoord was.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Eric,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Onze Sales & Support afdeling heft u gecontacteerd en uw vragen beantwoord.
Mocht u...
Beste Eric,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Onze Sales & Support afdeling heft u gecontacteerd en uw vragen beantwoord.
Mocht u verder vragen hebben, dan horen wij het graag.

Marcel Wuyts

Zeer tevreden over de levering. Eventjes moeten wachten op antwoord op een vraag, maar dat was te wijten aan personeelsuitval wegens ziekte.

Ben van der Wal

Veel keuze en snelle service.

Niekerk

Snelle levering! Alleen telefonische informatie over product laat te wensen over!

Janny

Helaas een artikel defect