A. v. Pinxteren

Snelle en goede service. Er was een onderdeel niet geleverd en dit werd met spoed na gestuurd. Erg goed geregeld!
Een punt van verbetering is het vermelden dat een levering met 2 verschillende vervoerders geleverd word. Dit voorkomt telefoontjes en onrust.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige en vriendelijke feedback!

Particulier

Snel geleverd

Javier Alvarez

Koerier is niet betrouwbaar. Eerst kreeg ik het pakketje om 22.38, ik kreeg om 23.05 dat het niet meer ging lukken. Track and Trace systeem is wispelturig

Zijlstra

Zeer snelle levering

DHE electrics

Tijdige levering, kwaliteit, gebruiksvriendelijke website

Voortman

Snelle levering, prima prijs, prima product.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Aabeco Telecombinatie

Ontevreden

Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Graag ontvangen wij een bericht van u wat er precies niet goed is gegaan om een oplossing aanbieden te kunnen.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.

Immo Duplast

👍

Meijer

Prima en snel

Pascal

Easy to buy, helpfull customer service