Van Bastelaar

Prima groothandel

lumina

Excellent

Sander

Snelle levering! Erg tevreden over het bestelde product.

Cor

Service oke en levering netjes in orde

Smartpi

Levertijd ;-(. Een reeks artikelen op voorraad besteld, deze zouden volgende dag aankomen. We zijn ondertussen 4 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Gratis TIP: Haal die belofte van jullie... Levertijd ;-(. Een reeks artikelen op voorraad besteld, deze zouden volgende dag aankomen. We zijn ondertussen 4 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Gratis TIP: Haal die belofte van jullie website als je ze niet kan nakomen, jullie zijn CoolBlue niet...

Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback!
Door enorme drukte zijn wij vertraagd met het verzenden van pakketten, waarvoor onze excuses!
Uw order is inmiddels verzonden en...
Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback!
Uw order is inmiddels verzonden en ontvangen.
Mocht u verder vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op!

Pieter

Prima producten, fictieve levertijd indicatie. Als er op de product pagina bij het product letterlijk staat voor 23:59 besteld morgen in huis en het wordt vijf dagen later geleverd baal je flink.... Prima producten, fictieve levertijd indicatie. Als er op de product pagina bij het product letterlijk staat voor 23:59 besteld morgen in huis en het wordt vijf dagen later geleverd baal je flink. Helemaal als je elektricien daardoor zijn klus niet kan afmaken en later moet terugkomen. Voor mij geen herhaling.

Beste Pieter,
Door enorme drukte zijn wij vertraagd met het verzenden van pakketten,
waarvoor onze excuses!
Wij doen ons best om bestellingen zoals...
Beste Pieter,
Door enorme drukte zijn wij vertraagd met het verzenden van pakketten,
waarvoor onze excuses!
Wij doen ons best om bestellingen zoals beloofd te versturen!
Mocht u verder vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Spot & Speaker

Helemaal prima, aardige mensen

Wolfs

Slechte communicatie

Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de slechte ervaring.
Wij hopen van u te lezen wat precies u niet bevallen heeft om een oplossing aanbieden te kunnen.

Roeland Ballet

Te lang moeten wachten, geen communicatie hieromtrent

Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de lange wachttijd.
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de lange wachttijd.
Wij geven ons best om het te verbeteren, mocht u verder vragen hebben dan neem gerust contact met ons op!

E.Wannyn

Top