Jan Zijdeveld

Op zich keurig geleverd, alleen jammer dat onze bestelling een backorder werd die niet zoals beloofd eind december kwam, maar pas half januari, ik moest zelf bellen in januari wanneer e.e.a.... Op zich keurig geleverd, alleen jammer dat onze bestelling een backorder werd die niet zoals beloofd eind december kwam, maar pas half januari, ik moest zelf bellen in januari wanneer e.e.a. geleverd werd, was beter geweest als ik eerder een mailyje had gehad met de mededeling dat eind december niet ging lukken, maar dat het medio januari werd.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Begrijpelijk, waarvoor onze excuses!
Wij geven ons best om het in toekomst aan te passen!

RORO1300

Duidelijke (technische) informatie op de site over Dubbele LED Spot voor 3-fase Rail Verlichting 4-aderig Dual Wit 2x20W Wit.
Goeie verpakking.
Heldere communicatie over verzending en...
Goeie verpakking.
Heldere communicatie over verzending en tracking.

advies en handelsbureau

Prima bedrijf en snelle levering mooie armaturen

Daniel

Henk Stoel

Prima, erg snelle levering

Johan

Nette service. Producten zijn niet altijd van top kwaliteit maar de prijs kwaliteitverhouding zit wel goed.

Prive

Prima uitvoering bezorging kan iets vlugger . Zeer tevreden

Tandartspraktijk RR venekamp

Goedkoop,snel en prima levering

robert

Sturen artikelen op die geannuleerd zijn

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Robert,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses.
Onze Sales & Support afdeling heeft u contacteert om een oplossing aan te bieden.

C.Scheenaard