Ttl

Dit bouwadvies

tgkraak

Netjes en kordaat

Beste Klant,
Dank u wel voor de vriendelijke feedback!

Willem

Snelle afhandeling

v Buren

Is op zich goed en fijn bedrijf, tot ik de tl lamp thuis kreeg met kort kabeltje en geen aan uit knop. Goed opletten dus , wat er in de (lange) toelichting staat

JANSEN

Goed keuze maken uit groot aanbod

Parijs Johan

Slecht niet volledig en de starter was stuk in de verpakking direct terug meegegeven aan de bezorger

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aan te bieden.

Keuken Emmeloord

Prima geholpen, nette prijzen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

NVT

Nou ik heb Donderdag 06-01-2022 besteld en voor 23.59 besteld volgende dag in huis het is nu Zaterdag 09-01-2022 en heb nog steeds niets binnen als dit afspraken zijn sorry hoor .

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Door de drukte is de leverdienst helaas een vertraging opgelopen waardoor bestellingen niet de volgende dag afgeleverd konden worden, waarvoor onze excuses!

particulier

Great quality