Margreet

Snelle en goede levering.

Maurice Appermans

Levering perfect en op tijd

Gorel

Alles ging goed, levering was op de dag zelf alleen een stuk later dan werd aangegeven

Mannaert

Tevreden

Marga

Prima service en snel geleverd

Infobrowse

Ledlampen houden het gem 1/2 jaar uit. daarna zijn ze kapot

Beste Klan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat de Ledlampen niet lang hebben mee gemaakt.
Wij garanderen 5 jaar garantie, daarom is het belangrijk ons te...
Beste Klan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat de Ledlampen niet lang hebben mee gemaakt.
Wij garanderen 5 jaar garantie, daarom is het belangrijk ons te contacteren als producten defect raken, zodat een nalevering kan worden aangemaakt.
Onze sales & support afdeling heeft u hierover gecontacteerd.

particulier .

Goede kwaliteit en zeer snelle levering 2a3 dagen top doe zo verder mijn volgende bestelling is zeker bij jullie dank en grt. Polle.

Beste Polle,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Jip

Prima product gevonden op een goede website, snelle levering

Ameels

Goed service

Ronny

Levering nieuwe bestelling vlot maar op mijn vraag van voortijdig verslijten van led paneel en welke service geen antwoord zoals verwacht.

Beste Ronny,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses!
Beste Ronny,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses!
Omdat geen email terug te vinden is, heeft onze Sales & Support afdeling u gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.