Smit

Top bedrijf snelle levering

Michielsen

Snelle en correcte levering.
Qok goede producten i.v.m prijs kwaliteit.

Beste Klant,
Vriendelijk bedankt voor uw mooie feedback!

Jos Hermans

Eerlijke prijzen en snelle levering.

Vercammen ilse

Besteld en zeer snel geleverd. Prima kwaliteit!

Bedrijfsnaam

Verkeerde lampen ontvangen, dit heb ik direct gemeld (met foto) maar tot op heden het juiste product niet ontvangen

Hartelijk dank voor uw feedback.
Onze Sales & Support afdeling heeft de nalevering voor u aangemaakt en reeds verstuurd.
Deze is inmiddels ook afgeleverd bij u, helaas...
Hartelijk dank voor uw feedback.
Deze is inmiddels ook afgeleverd bij u, helaas was er een vertraging door de DPD, waarvoor excuses!

kaliber

Teleurstellend, na 4 weken nog steeds geen levering

Hartelijk dank voor uw feedback.
Helaas is uw pakket niet volgens afspraak afgeleverd bij u waardoor wij een nieuwe verzoek hebben moeten aanmaken, waardoor een vertraging is afgelopen, excuses hiervoor!

Autobedrijf Antoreti

Zoals steeds heel correct.

Particulier

Prima service

Gewoon goed!

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

Landolf

Heel goede service! Blij met aankoop