Blomenhandel vredehof

Zeer aardige en kundig personeel , echt een aanbeveling waard

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback over onze Sales & Support afdeling!

Slaapcomfort het Zuiden

Goede kwaliteit,betaalbaar,snelle levering

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met onze producten.

Profipack Verpakkingsmaterialen BV

Snelle correcte levering tegen scherpe prijs

Loncke laurent

Goede bediening

Geert

Bestelling en levering in orde

Nell Roest

Wij zeer tevreden

Przemek

Super

Eric Scholten

Vriendelijk personeel die direct door hebben waar je naar opzoek bent.

Ruben

Snelle levering, mooie producten. Alleen is de avond levering die vooraf niet gemeld was niet handig aangezien ik het op de zaak liet afleveren.

Bart Depreitere

Snelle en correcte levering. Makkelijk om te bestellen via de Site