Mmj

Snelle en kwalitatieve service.

BV Hendrik Van Brabant

Duidelijk aanbod

Lieke

Mooi product en zeer snelle levering. Echter, de (geautomatiseerde) emails rondom de bestelling, betaling en levering kunnen wel wat minder: ik heb in totaal zo'n 11 emails ontvangen met... Mooi product en zeer snelle levering. Echter, de (geautomatiseerde) emails rondom de bestelling, betaling en levering kunnen wel wat minder: ik heb in totaal zo'n 11 emails ontvangen met updates/bevestigingen. Ik ontvang er liever 1 of 2.

Beste Lieke,
hartelijk dank voor uw mooi feedback!
Excuses voor de vele berichten, ik geef uw feedback graag aan onze marketing afdeling door.

Sjaak

Product is beter dan ik verwachtte.

Mark

Prima service, nette communicatie. Ik heb wat besteld via de webshop, en werd perfect op de hoogte gehouden van vorderingen betreffende de bestelling.

Beste Mark,
hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

pk

Verzending was snel/keurig geregeld en verpakt alleen een duidelijker gebruiksaanwijzing voor leken

Wim

Zeer goede producten en snelle levering

particulier

Nette snelle correcte levering. Goede kwaliteit / prijs verhouding

Beste klant,
hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Particulier

Ik vind de service goed maar het leveren was erg laat om 22.30 met wat je tegenwoordig hoort is dit wel laat om de deur op te doen

PDN Sales b.v.