Cees van der Pol

Supersnel geleverd.

M Ros-Vis

Ik kan nog niets beoordelen ik heb hem nog niet binnen, ik hoop morgen.
Ik kan nog niets beoordelen ik heb hem nog niet binnen, ik hoop morgen.
Ik ben best teleurgesteld, u kunt er niets aan doen maar wel het verzend bedrijf die ernstig in gebreken zijn gebleven, u beloofd vandaag voor ... besteld morgen in huis alleen het verzendbedrijf bezorgd dus niet de volgende dag.

Beste Klant,
hartelijk dank voor uw feedback.
Onze excuses voor het ongemak, onze klantenservice heeft hiervoor contact met u opgenomen.

veerle

Vlotte levering en duidelijke communicatie

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw leuk feedback!

K N C

Alles ok

E.T.

Eenvoudige webshop. Producten makkelijk en snel te vinden. Snelle levering. Goede kwaliteitsproducten. ??

de Jong

Bestelde goederen voldoen aan verwachting. Levering was als afgesproken

Beste klant,
hartelijk dank voor uw feedback!

De geus

Snelle service

Henk

Mooie producten en een snelle service

Jac Bruininkx

Goed bedrijf, goede service

Kringloopwinkel De Boem

Hoewel de beloofde levertijd -next day delivery- niet gehaald werd toch een vlotte levertijd.