Peter schoutsen

Prima inorde.

Shruti Satya

We had a very good experience with Ledpaneelgroothandel. The delivery was also on time and the overall buying process was very smooth.

Dear customer,
Thank you very much for the great feedback!
It is a pleasure for us to satisfy our customers.
Thank you very much

De Bleye

Perfect

Daniel

Goed, echter voor 23:59 besteld, volgende werkdag bezorgd was niet het geval. Het heeft drie werkdagen geduurd voordat ik de bestelling heb ontvangen. Op zich niet zo'n probleem maar als je iets... Goed, echter voor 23:59 besteld, volgende werkdag bezorgd was niet het geval. Het heeft drie werkdagen geduurd voordat ik de bestelling heb ontvangen. Op zich niet zo'n probleem maar als je iets beloofd.....

M. van Minnen

Goed, snel en accuraat!

boersen vof

Slecht levering week later als beloofd

met onze klanten...
De informatie als gevolg van de vertraging in ons magazijn is via onze website
met onze klanten gedeeld.
De klanten zijn hiervan ook via afzonderlijke berichten op de hoogte gebracht.
Wij zullen ons best doen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Dank u.

Anita

Waardeloos veel beloven maar niets leveren

met onze klanten...
De informatie als gevolg van de vertraging in ons magazijn is via onze website
met onze klanten gedeeld.
De klanten zijn hiervan ook via afzonderlijke berichten op de hoogte gebracht.
Wij zullen ons best doen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Dank u.

Seerden

Frieda Geybels

Stipte levering,

Michel van A

Goed, snel en prettig contact. Vooral de heel snelle levering was een verassing. LED paneel is ook nog eens goed verpakt, eerlijke prijs en uitstekend product.

Beste Klant,
Dank u wel voor uw vriendelijke feedback.
Hartelijk dank