Prins

Het bestellen ging bijzonder goed. 's morgens besteld, 's avonds geleverd. Echter, nu wil ik een deel van de bestelling retour zenden en mijn geld terug omdat ik dat onderdeel bij nader inzien niet... Het bestellen ging bijzonder goed. 's morgens besteld, 's avonds geleverd. Echter, nu wil ik een deel van de bestelling retour zenden en mijn geld terug omdat ik dat onderdeel bij nader inzien niet kan/wil gebruiken. Ik heb een mail gestuurd, maar naar 3 dagen nog geen reactie. Het bedrijf aanbevelen? ja en nee. Ja voor de snelle verzending en goede producten. Nee voor de trage of misschien wel geen reactie c.q. service. Echt jammer dit.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor de feedback.
Ik begrijp uw situatie, waarvoor excuses.
Uw terugbetaling is in behandeling en zal binnen 7 werkdagen aan u worden terugbetaald.
Mocht...
Beste klant,
Hartelijk dank voor de feedback.
Ik begrijp uw situatie, waarvoor excuses.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hartelijk dank.

Jan

Home made

Edwin

Goed en vriemdelijk geholpen

Tom

Jori

Spullen snel binnen, en bij een probleem werd ik goed te woord gestaan en geholpen

Harry

2 spotjes besteld, product voldoet aan de verwachting. Duurde iets langer dat er geleverd werd, niet de volgende dag ondanks voorraad maar dat is niet erg, een paar dagen mag.

H. Eijkenboom

Mooi product, snel geleverd en duidelijke instructies

Goed product

Pepijn

Top. Mooie en degelijke artikelen gekocht, prijs helemaal oké ?!