Sebastian

Tousain

Priama

Piet

Karel Duran

Zondagavond besteld, maandagavond bezorgd. Werd vervoerd door Red je Pakketje, die een zeer nauwkeurige realtime track&trace bieden. Klasse!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!

van Balkom Montage

Positief

Limousine services Staarthof

Jan Morel

Snel, correct , kwaliteit

Jan

Erg behulpzame klantenservice

Gerd

Perfect. Zeer tevreden. Ga zo door. Bestel hier zeker vaker.

vorsters en zn

Heel slechte ervaring ik probeer verlichting te bestellen vanuit Belgie zakelijk en mijn btw nr wordt niet aanvaard.
Na veel over en weer krijg ik een factuur die ik onmiddelijk betaal en we...
Na veel over en weer krijg ik een factuur die ik onmiddelijk betaal en we zijn een week verder en ik heb nog geen verlichting.
Dus die 24h levering is voor ons al 5 dagen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback.
Ten eerste excuses voor de factuur incl. btw, deze is gecorrigeert en opnieuw aan u verstuurd.
Na de betaling is uw order meteen verzonden en...
Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback.
Na de betaling is uw order meteen verzonden en afgeleverd.
In een privé bericht heb ik u de afleverbewijs toegestuurd.
Dank u wel