LC

Wandlampen en RGB LED lampen

Voetzorg Susanne

Snelle levering, uitleg via YouTube,
Evt wel handig ook papieren uitleg die er niet bij geleverd was. Heel tevreden.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw leuk feedback!

Raymond Jacobs

Prima product tegen een scherpe prijs, zeer snelle en vlotte levering.
Prima product tegen een scherpe prijs, zeer snelle en vlotte levering.
Indien ik nog nood heb aan een led verlichting zal ik zeker niet nalaten om dit via de Ledpaneelgroothandel aan te schaffen..

Kussendeandre

Super goed zeer klantvriendelijk

Bunzlau Original

Geweldige service en snelle levering. Buitengewoon vriendelijke, bekwame en accurate werknemers.

horeca Groothandel Brigida

Precies volgens afspraak en juiste aan en aflevering

Lees beoordeling

Prima site om keuze te maken en eenvoudig om t pakket thuis te ontvangen

Johan

Snelle en goede service