D. vd V

Jan goedknegt

Ik betaal bezorgkosten, maar dpd gaat bezorgd mijn pakket veel later op een ophaal punt. Ze geven aan dat die winkel dicht is en dus terug naar depot, dan gaat het weekend eroverheen en wordt pas... Ik betaal bezorgkosten, maar dpd gaat bezorgd mijn pakket veel later op een ophaal punt. Ze geven aan dat die winkel dicht is en dus terug naar depot, dan gaat het weekend eroverheen en wordt pas maandag laat op afhaalpunt bezorgd. Waarom betaal ik bezorg/verzendkosten? Ik mag toch iets van service verwachten. Dpd zegt chaufeur asn te spreken, maar hiermee kon ik niet voorkomen dat 0akket te laat komt.

Dank u voor uw feedback.
Onze excuses voor deze ervaring/vertraging.
Ik begrijp uw situatie, de service van DPD is bijv. de afgesproken dag die u met DPD
bent...
Dank u voor uw feedback.
Onze excuses voor deze ervaring/vertraging.
bent overeengekomen zoals een nieuwe verzoek om het pakket te bezorgen.
Is het pakket toch te laat bezorgd, dan kunt u ook hiervoor in de toekomst contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij voor u in contact treden
met de DPD en een andere oplossing zoeken.
Hartelijk dank.

Wieland

Snelle levering. Goed product

Beste klant,
hartelijk bedankt voor uw feedback!

Maakuwcampercompleet

Duidelijke site en snelle levering

hexaquadrone

Ook al is er wat vertragingje weet wat en hoe ze houden je op de hoogte en alles verloopt altijd correct

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback!
Helaas is er soms een vertraging, maar het is ons van grote belangrijk
om onze klanten erover te informeren.
Dank u wel voor uw...
Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback!
Helaas is er soms een vertraging, maar het is ons van grote belangrijk
om onze klanten erover te informeren.
Dank u wel voor uw begrijp

Prive

Henk

Top

rijpkema

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Beste Klant,
hartelijk bedankt voor uw feedback!

Guido Frijns

Bestelling goed afgesloten met een beetje vertraging

Ed

Snelle levering, goed product