Wim

Goed product, advies en snelle levering.

Michal

Good shoop. perfect stuuf. perfect consument service.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback.
Leuk dat u zo tevreden bent met onze service en producten.

Jumbo Johan vander neut

Prisma

Prima afhandeling, ook op lokatie op zaterdag !

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Dank u wel voor uw vriendelijke feedback.
Leuk dat alles zo goed is afgehandeld :)

Irf

Top service

Margot

Duidelijke, gebruikersvriendelijke website, goede mailopvolging na bestelling en snelle en correcte levering

Arnhemse Fijnhouthandel / G van Dijk

Helemaal in orde!

Kwalitaria de Vallei

Ik bestel graag daar, maar jammer dat ze versturen met DPD, dat is de slechtste bezorg firma van Nederland, ik probeer dat dan ook altijd te beperken, ga eerst andere wegsites kijken, hebben ze het... Ik bestel graag daar, maar jammer dat ze versturen met DPD, dat is de slechtste bezorg firma van Nederland, ik probeer dat dan ook altijd te beperken, ga eerst andere wegsites kijken, hebben ze het daar niet dan bij ledpaneelgroothandel, alleen door DPD...

L. Visser

Snelle en correcte levering