Stronger with Dindi

Super licht en super service

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback!

marion

Snelle levering mooi helder licht

Eljoma

Zeer snelle levering.

W

Goed en complete levering

Menno Bruggink

Op een overzichtelijke website snel gevonden wat ik nodig had en zeer snel geleverd. Grote klasse

Belettering Buyse yves

Snelle leveringen

Vip-limo

De bestelling die we gedaan hadden als bedrijf was niet best
We hebben de bestelling gedaan en direct betaald
Waarna bij u bedrijf de betaling niet zichtbaar was door een fout uwerzijds...
De bestelling die we gedaan hadden als bedrijf was niet best
We hebben de bestelling gedaan en direct betaald
Waarna bij u bedrijf de betaling niet zichtbaar was door een fout uwerzijds waardoor de bestelde producten nietwerxen geleverd waar we met spoed op zaten te wachten dus erg veevelend en onprofessioneel
Daar wij moesten aantonen ook dat we hadden betaald
Al met al zeer vervelend en de bestelde producten een week later geleverd

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw Feedback!
Wat vervelend om te lezen.
Beste Klant,
Bedankt voor uw Feedback!
Wat vervelend om te lezen.
Ik ga vanuit dat het betalen zich overlapt heeft waardoor wij het niet in ons systeem als "betaald" herkennen konden.
Wij geven ons best om zulk een foutje in toekomst niet te herhalen.
Dank u wel