Hilde Schuer

Super service, correct en heel snel. Top!!!

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor je positieve feedback!

SGO

Probleem snel opgelost

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Hartelijk bedankt voor je positieve ervaring!

SGO

?

Volkerts

Ik vond het niet leuk binnen 12 uren een bericht te ont dat ik moet betalen terwijl ik dat al had gedaan.

Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback.
Een herinnering gaat alleen aan de klant als er nog niet betaald is,
excuses dat er een fout is gedaan.

Badkamer en zo

Paul

Super snelle bezorging en prima prijs

Beste Paul,
Hartelijk bedankt voor deze positieve feedback! Fijn dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad.

Mike

Frank Claeys

Snelle levering en via mail contact gehad en geholpen

Henrich Evenementen Service

Goef

Jacky

Echt niets om ontevreden over te zijn.

Beste Jacky,
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback!