Anders

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
In een privé e-mail hebben wij contact met u opgenomen voor een oplossing.
Dank u wel

Claesen

Heel tevreden!

Pascal vechter

Zeer goed . Snelle levering . En goede kwaliteitb

Ed

Overzichtelijke website met een groot assortiment, vandaag bestellen is morgen in huis ?? Wel jammeren dat ik na het bestellen van de armaturen niet direct bij de bijbehorende lampjes kwam dan gat... Overzichtelijke website met een groot assortiment, vandaag bestellen is morgen in huis ?? Wel jammeren dat ik na het bestellen van de armaturen niet direct bij de bijbehorende lampjes kwam dan gat ik ze direct meebesteld

Prive

Een goed georganiseerd serieus en zakelijk bedrijf dat zijn beloftes nakomt.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke feedback

T

Top

Slingerland E&I service

Goede site en snelle levering ?

Wim

Zeer goed