Coopman Kristiaan bvba

thfdse

Lenaerts

Zeer snelle levering

Ursem-Zuurbier

Zeer goed, overzichtelijke site en snelle levering!

Lars Prins

Top!

Luc

Bestellen en levering prima. Na levering tot 2 keer toe eenzelfde vraag via mail gesteld waarop ik totaal geen reactie heb ontvangen. Jammer.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen, onze excuses voor deze ervaring!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen om een oplossing aan...
Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen, onze excuses voor deze ervaring!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen om een oplossing aan te bieden.
Dank u wel

Ruud l

Correcte verwerking!!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
vriendelijk bedankt voor uw feedback!

Jan

Very quick!

Haling Lode

Prima!

skov

Moeilijk bereikbaar en bij aflevering was de pallet met 84 ledpanelen omgevallen alles met de hand moeten lossen en nakijken op beschadiging.