T.Teunissen

Besteld....Bezorgd volgens afspraak.

JC

Snel en goede prijs / kwaliteit

Werkhoven

In een woord, super!

prive

De lampen die ik besteld heb zijn te fel. ik dacht dat ik warm wit had besteld maar het blijkt helder wit te zijn.

Sijne-Zn Bv

Super bedrijf, al meerdere malen iets gekocht. Zeer goede service.

Frankie

Perfecte communicatie

Vanhoutenenco.nl lokatie Wijk Cultuurcentrum Schoneveld

Goed bereikbaar , gelijk handelenen ,snelle levering

MT Service CommV

Goede producten en snelle levering ??

Lees beoordeling

De lange installatie techniek bv

Goeie website, goed product, heel veel e-mails na bestelling, bestelling door dpd in 3-en geleverd en nu nog niet goed geleverd.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Dank u wel voor uw feedback.
Onze excuses voor het ongemak.
In een privé e-mail hebben wij hierover contact met u opgenomen.

Noichl GbR

Wir sind sehr zufrieden mit Service, Ware und Handling.