John

Goede service, overzichtelijk!

Goede kwaliteit en service

Mues M. Particulier

Wij zijn particulieren. Het zou wel handig geweest zijn moest er vermeld zijn dat het ledpanel niet kon gemonteerd worden zonder frame. (Leken op dat vlak)
In België zijn de prijzen overal...
In België zijn de prijzen overal vermeld met btw. Verassend kwam er op het einde bij de afrekening dus nog btw bij.
De ledpaneel geeft enorm veel licht, daar zijn we heel tevreden over.
Mvg

P.R:oben

Goed telefonisch advies en snelle levering

R.Potman

Slechte levering pakketten worden verstuurd met DPD.
Donderdag op tijd besteld en tot op heden nog niets ontvangen.
(voor 23:59 besteld morgen al in huis ????????)
Erg teleurstellend,...
Slechte levering pakketten worden verstuurd met DPD.
Donderdag op tijd besteld en tot op heden nog niets ontvangen.
(voor 23:59 besteld morgen al in huis ????????)
Erg teleurstellend, dit is wel de laatste keer dat ik iets bij jullie besteld hebt. Kan nu tot dinsdag niets beginnen.

Stan Jeurissen

Goede communicatie, producten ontvangen volgens beschrijving, producten retour sturen verloopt zeer vloeiend

Kevin Kock

Goede snelle service

Iservice

Snelle levering prima prijs goede chat service

D.A Durcan

Goeie klantenservice

Monika Bruin

Wij zijn heel erg blij met onze mooie gekleurde lampen, ze staan echt prachtig. En alles was ook nog eens super snel geleverd.