Kees Soeters

Erg snelle levering en goed verpakt!

Nijman Elektro Keuringen

Goede materialen en snelle levering

Adrian

Snelle levering, product goed verpakt.

Donovan

Product (voedingsadapter) maakt een hoog piepgeluid en ik vroeg om hulp via de mail maar tot heden nog geen antwoord gehad dus heb ik het zelf opgelost door een andere te bestellen van een andere... Product (voedingsadapter) maakt een hoog piepgeluid en ik vroeg om hulp via de mail maar tot heden nog geen antwoord gehad dus heb ik het zelf opgelost door een andere te bestellen van een andere website. Deze geeft gelukkig geen hoge piep.

H. ten Have

Prima le veringen, en bijzonder snel.

Puttens Interieurbedrijf

Jolanda

Super geregeld , super snel geleverd, was een tl buis defect gelijk gebeld volgende dag gelijk wr een nieuwe opgestuurd. Dus binnen 2 dagen bestelling gekregen en defecte ook verwisseld

Frank Teunen

Besteld en snel geleverd