gecko

Er werd dadelijk na de bestelling een adresverandering (2x) doorgegeven maar daar werd niet op gereageerd

Dzevad Jelacic

???

Freddy k

Op de site staat dat DPD het pakket bezorgt maar dan krijg je ineens een mail van red je pakketje. Zou fijn zijn dat dan ook deze vermeld staat. Op de site staan geen hoekstukjes om profielen te... Op de site staat dat DPD het pakket bezorgt maar dan krijg je ineens een mail van red je pakketje. Zou fijn zijn dat dan ook deze vermeld staat. Op de site staan geen hoekstukjes om profielen te koppelen, jammer zagen met bol staande profielen word dan niet echt netjes in de hoeken. De prijzen zijn top net als de lijsten zelf

wim kooman

Nette en vlotte levering goede kwaliteit prijs verhouden ben zeer te vrede over deze niets aan veranderen houden zo top

Hans

Mooie produkten en snelle levering

Lei

Netjes geleverd zoals afgesproken

Gunay Kazdal

Mark

Prima service

GROOTENBOER

Zeer snelle levering, product ziet er goed uit en werkt perfect.

Adviesbureau Regeltronics B.V.

Ondertussen twee mails gestuurd, 18 januari 2021 en nog een op 24 januari 2021, geen enkele reactie ontvangen. Ik heb een adviesbureau en schrijf deze leverancier voor in mijn contractstukken, ook... Ondertussen twee mails gestuurd, 18 januari 2021 en nog een op 24 januari 2021, geen enkele reactie ontvangen. Ik heb een adviesbureau en schrijf deze leverancier voor in mijn contractstukken, ook de E-installateur die een project voor mij aan het doen is, wacht op een defecte driver, helaas ook zonder enige reactie. Jammer, want ik was tot nu toe erg tevreden over dit bedrijf en hun producten. Niet telefonisch bereikbaar en reageren niet op mails, dit kan dus niet.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
hartelijk bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen om een oplossing aan te bieden.
Dank u wel